Grand jeté

En blogg bland alla andra om livets fina saker.

Kommer ni ihåg mig?

Publicerad 2015-05-03 00:58:52 i Allmänt,

Hej. Sanna heter jag. Jag vet inte om ni minns, men jag brukade skriva här rätt ofta för ett tag sen. Nu var det dock väldigt längesen.
 
Det har hänt lite sen sist. Jag har besökt ett antal olika städer, flyttat och bokat en flygbiljett till Sverige utan retur. Innan jag flyttar tänkte jag dock hinna med att åka runt lite till. Inatt går jag hemifrån för att möta upp min jobbkompis Maria på flygplatsen, och imorgon landar vi i vårt första stopp: Berlin!
 
Lite mysiga saker jag har haft för mig:
 
Jag har framkallat en himla massa bilder och kommit igång med ett album.
 
Jag har varit ute med några riktiga pinglor.
 
Sett London blomma ut på riktigt
Firat solen med att äta tapas och gå och se Cats.
 
...och mycket mer såklart. Tänker att det andra får komma upp lite hipp som happ här. Jag vill ju berätta om när jag var i Edinburgh, Sverige och en hel del annat, men eftersom jag åker iväg nu ett tag kan det nog ta ett litet tag.
Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Postat av: Sofia Nilsson

Publicerad 2015-05-03 21:45:11

kul att du är tillbaka! Ha en bra resa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna

Dans, Håkan Hellström, Böcker, Vänner, Solsken. Det är sådant som gör livet värt att leva.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela