Grand jeté

En blogg bland alla andra om livets fina saker.

Valentine's day

Publicerad 2015-02-16 20:36:00 i Allmänt, Livet,

Firade alla hjärtans dag på bästa sätt, med personer som gör mitt hjärta lite varmare. Jenna och Ida mötte upp mig efter jobbet, och jag började nästan gråta av lycka av att se Jenna igen. Har saknat henne mer än vad som går att säga. Vi åkte ut på äventyr, och efter många om och men hamnade vi till slut I Stratford för middag.
 
Vi åkte hem, bytte om och strödde glitter över våra ögonlock.
 
En bussresa senare mötte vi upp Edit och Alysia för att gå på Cabarékväll...
 
...men vi orkade inte vänta på showen så vi gick vidare till Adventure bar i Covent Garden istället. Världens mysigaste ställe med tegeltunnlar, hjärtan i taket och världens bästa musik (Arctic Monkeys blandat med Nicki Minaj och Madonna?!)
 
När baren stängde vid 12 drog vi till Shoreditch och träffade Mo, Phil och Hugo, fick gratis inträde till en klubb som var öppen till 7 på morgonen och dansade tills vi inte orkade mer.
 
"Ida titta där!"
Somnade lycklig bredvid de finaste tjejerna jag vet. Kan det bli bättre?
 

Kommentarer

Postat av: Jennis

Publicerad 2015-02-22 21:34:16

Men åh Sanna !!! Saknar dig som tusan redan!! Men snart ses vi igen! räknar dagarna! Älskar dig! massa pussar och kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna

Dans, Håkan Hellström, Böcker, Vänner, Solsken. Det är sådant som gör livet värt att leva.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela