Grand jeté

En blogg bland alla andra om livets fina saker.

Vad har hänt sen sist?

Publicerad 2015-02-09 02:03:56 i Allmänt, Livet,

I torsdags stannade min manager i två timmar efter hon hade slutat för att hjälpa/lära mig att laga cykeln jag fick av Linea.
 
I fredags var Mo och jag på världens bästa Rough trade och bytte musiktips, samt tog en öl på en bar på Brick Lane.
 
I lördags var ja på äventyr på södra sidan av floden, gick till Surrey Quays/Canada Water och köpte hjälm, lås och lampor till cykeln.
 
Idag skrattade jag med Chloe tills jag fick magknip och kunderna började se nervösa ut. Efter jobbet cyklade jag hem jämsides med dubbeldäckare för första gången och blev bara tutad på en enda gång av en arg bilist.
 

Förutom det har jag rensat och redigerat fler bilder än jag kan räkna - snart ska de framkallas och bli till ett album. Jag har utvecklat talanger för det där med att sälja samt samlat in flest crms och vunnit både te och choklad.Jag har gråtit, kramats och lyssnat på Härskarens teknik - om och om igen.
 
 

Kommentarer

Postat av: Sofia Nilsson

Publicerad 2015-02-09 08:50:34

Å vad roligt Sanna! Vilket bra jobb du gör! Men det där med cykeln oroar mig... Ta det lugnt, London kändes inte cykelvänligt...

Svar: Tack Sofia! Jag tar det väldigt försiktigt, så du kan vara lugn. Hoppas allt är bra med er!
Sanna

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-09 12:43:16

Älskade sanni. Några väldigt många mil bort lyssnas det också på härskarens teknik från lisas telefon. Miss you

Svar: Men nee vad jag saknar dig! Finaste du, du är så bra.
Sanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna

Dans, Håkan Hellström, Böcker, Vänner, Solsken. Det är sådant som gör livet värt att leva.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela