Grand jeté

En blogg bland alla andra om livets fina saker.

Power yoga

Publicerad 2015-02-04 14:40:47 i Allmänt, Livet,

Idag hade jag äntligen en ledig dag, så jag bestämde mig för att göra något av den. Jag ställde klockan, fixade frukost och hoppade på tunnelbanan mot Parsons Green och mitt gamla jobb. 


Hoppade in i en power yoga class för första gången sen jag slutade jobba för retreat, och jag hade helt glömt bort hur svettigt det är. Fönsterrutorna immade igen på tre minuter. Men hur varmt det än var så var det ändå otroligt skönt att få börja dagen med ett pass. Det är så synd att jag inte får rabatt längre; jag har inte riktigt råd att lägga £14 på en klass varje dag.


Kaféet där jag jobbade har nu tagits över av Sharon som har startat en juicebar där. Tyvärr var hon inte inne idag, så jag fick inte träffa henne, men hon har verkligen gjort ett bra jobb med stället, och den helt veganska och raw food menyn hon har tagit fram verkar helt fantastisk. Jag provade hennes lift smoothie med tranbär, mandel mm, och en proteinbar med spirulina, och båda var såå goda!


En bussresa och en kaffe senare befinner jag mig nu på Oxford street I jakt på ett par nya jeans. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna

Dans, Håkan Hellström, Böcker, Vänner, Solsken. Det är sådant som gör livet värt att leva.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela