Grand jeté

En blogg bland alla andra om livets fina saker.

Makeovers och China Town

Publicerad 2015-02-17 00:13:29 i Allmänt, Livet,

Imorse hade jag lyxen att få äta frukost på Pret med de här snyggingarna. Solen sken och vi var glada.
Vi åkte in till China Town, vilket var kul då jag knappt har varit där alls. Eftersom det är kinesiskt nyår imorgon var allt extra pyntat med rislampor och vackra färger överallt.
 
Ellen fick sina naglar gjorda av världens gulligaste kvinna. Hon gav oss fri tillgång till nagellacken eftersom hon tyckte vi var söta så jag målade Linneas naglar mintgröna. Linnea skaffade sig även en hennatatuering och jag köpte fina ätpinnar.
 
Nästa uppdrag var att hitta en tatueringsstudio,och vi hittade en bra i en källarlokal (ca halva London ligger under jord) i Soho. Amanda blev med tatuering och det blev megasnyggt. 
 
Resten av dagen spenderade vi i vintagebutiker på Brick Lane tills det var dags att säga hejdå igen. Så himla fin dag ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna

Dans, Håkan Hellström, Böcker, Vänner, Solsken. Det är sådant som gör livet värt att leva.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela